Paskutinės minutės pasiūlymai naudingi bent trejopai

skrydis

Paskutinės minutės pasiūlymai – tai galimybė keliauti nedelsiant ir neišleidžiant krūvos pinigų. Jie naudingi bent trejopai.

Sutaupoma pinigų

Pamatoma daugiau už mažiau – taip galėtų būti pristatomi paskutinės minutės pasiūlymai. Kaina yra stiprus argumentas. Ypač jei planuojant atostogas ima atrodyti, jog pinigų nėra tiek, kiek norėtųsi, minėtos rūšies pasiūlymai tampa papildoma galimybe.

Likusios kelionių vietos vieniems asocijuojasi su galimybe, o kitiems – su kompromisu. Nežinomybė, mažiau laiko pasiruošti ir panašūs argumentai palaiko pastarąją nuomonę (kad veliamasi į kompromisus).

Galima žiūrėti iš įvairių perspektyvų. Net ir finansiniu atžvilgiu esama ne vieno požiūrio taško. Pavyzdžiui, laikomasi nuostatos, kad kelionės šiais laikais ir taip prieinamos, todėl naudotis „įmantriais“ pasiūlymais nėra reikalo. Arba teigiama, kad pirmiausia vertėtų išsirinkti kelionę, tada žiūrėti, kiek ji kainuoja, ir tik tuomet pradėti taupyti. Labai tikėtina, kad skaitytojai vienai ar kitai nuomonei paprieštaraus. Bet kai kas tikrai aišku ir papildomi argumentai nebūtini: paskutinės minutės kelionės ir sutaupymas – glaudžiai susiję. Norintys sutaupyti gali rinktis tokius pasiūlymus.

Lengviau pasirinkti

Jei atostogos dar negreitai, bet po truputį pradedama domėtis, kur verta nuvykti, tai tikėtina atrasti daug variantų. Kur būtų šauniausia, o kur per daug minusų? Ar rinktis brangius skrydžius bei viešbučius, ar neeikvoti didelio kiekio santaupų ir bandyti apsieiti su mažesne pinigų suma? Į šiuos klausimus nėra konkretaus atsakymo, bet, žinoma, įmanoma pasamprotauti. Tarkim, bandymas apsieiti su mažesne pinigų suma neprivalo būti radikalus. T. y. jums atrodo, kad kur nors pakanka vietoj dviejų šimtų eurų išleisti šimtą devyniasdešimt ir jau piniginiai reikalai judės puikia linkme. O jūsų draugas tikina, kad reikėtų vietoj dviejų šimtų išleisti tik šimtą. Ir kuris yra teisus?..

Finansai svarbūs, bet pasirinkimo sudėtingumas – irgi reikšminga tema. Paskutinės minutės pasiūlymai tarsi įspraudžia į rėmus, bet ne visada blogąja prasme. Atvirkščiai. Randamas kelionės pasiūlymas, laiko nedaug. Pamąstoma, ar būtų įdomu. Nusprendžiama teigiamai arba neigiamai. Patikrinama aktuali informacija, susiruošiama. O dabar – ilgo planavimo pavyzdys: ieškoma, porą mėnesių vartomi interneto puslapiai, lyginami viešbučiai, kainos, svarstoma, ar bus palankūs orai. Laikui bėgant orų prognozės gali pasikeisti, norai irgi. Tai jokiu būdu nereiškia, kad planavimas – blogai. Nereiškia, kad planavimas – nevertingas dalykas. Nereiškia, kad viską reikėtų daryti spontaniškai. Tačiau bandant suvokti skirtingų kelionių tipų pliusus ir minusus išsiaiškinama, kad greiti variantai žvelgiant iš tam tikrų perspektyvų turi pranašumų (ir ne vien finansinių).

Paskutinės minutės pasiūlymų pliusais įsitikina tie, kuriems sunku nuspręsti. Juk pasitaiko atvejų, kai galvojama, galvojama ir nesugalvojama. Renkamasi, renkamasi ir neišsirenkama. O kai skelbiama apie konkrečią kelionę, belieka priimti sprendimą TAIP arba NE. Nėra tarpinių variantų, bandymo atsiriekti tiek vieno, tiek kito. Lieka teigiamas arba neigiamas atsakymas. Taip, niekas nedraudžia pamąstyti, bet, kaip sakoma, laikas spaudžia – geri pasiūlymai nelaukia.

Mažesnės laiko sąnaudos

Iš ankstesnių pastraipų aiškėja, kad paskutinės minutės pasiūlymai padeda ne tik sutaupyti pinigų, ne tik lengviau pasirinkti, bet ir laiką geriau paskirstyti. Kaip ką tik rašyta, laikas spaudžia, nes geri pasiūlymai nelaukia. O kai pasiūlymas nelaukia, tai laiko sąnaudos automatiškai pasidaro mažesnės.

Teisybės dėlei reikėtų paminėti, kad šis aspektas aktualus ne visiems. Kodėl? Todėl, kad kai kuriems tyrinėti kelionių rinką – hobis. Tada galimybė greičiau išsirinkti kelionė neintriguoja. Kita vertus, jeigu itin domitės kelionėmis, paskutinės minutės pasiūlymai irgi gali būti nebloga domėjimosi terpė. Štai pasižvalgius šioje srityje pavyksta geriau susipažinti, o atėjus laikui atostogauti pasinaudojama palankiausiomis akcijomis. Tai tarsi išpardavimas, bet be įkyrios nuojautos, kad prekybos centre visi stumdysis pečiais ir neliks norimų prekių.

Beje, pabrėžiama, jog mūsų aptariamos akcijos (kai kainos mažos, kodėl gi pasiūlymų nepavadinus akcijomis?) itin vertinamos laisvai samdomų specialistų, žmonių, galinčių dirbti lanksčiau ir nebūtinai biure (ypač jei pritariama, kad pakeitus aplinką darbas produktyvesnis).

Nauda keliones organizuojančioms įmonėms ir klientams

Sutaupoma pinigų, lengviau pasirinkti, mažesnės laiko sąnaudos – paskutinės minutės pasiūlymai vertinami bent dėl trijų priežasčių. Nauda pastebima ir žvelgiant iš kelionių organizatorių bei skrydžių bendrovių pozicijų. Juk logiška, kad geriau, kai visos vietos užimtos, nors paskutinės nupirktos už žemesnę kainą.

O apibendrinant galima teigti, jog pristatyta tema yra susijusi bent su trejopa nauda. Vertinant iš kelionių organizatorių pusės, randamas dar ne vienas privalumas.